Nisan_35 bu konuda çok bilgili olduğunuz açık evet emzik biberon Ne varsa kullandım çok pişmanım 😄şimdi 5 10dk emip bırakıyor birde hep emerken kakasını yapıyor bağırsaklarına ağrı yaptığı için geriniyor olabilir mi ama tabiki en büyük etken meme reddi … ama başka zmnlardada çok sık geriniyor ıkınma çok fazla bizde