Pektos-21 merhaba, benim bebeğim 2 aylık, o da sürekli her şekilde gerneşiyor esniyor. Uyurken, mama yerken, öylece dururken. Bazen kıvranıyor, gözlerini belertiyor, Her şeyi internetten bakınca allah muhafaza çok saçma sapan seyler yazabiliyorlar bazen. Valla eskiler hep der gerneşe gerneşe büyüyecekler diye. Gazımız da çok var, gaz sıkıştırdığında iki kat oluyor. Korkmayın hiç, herşeyi de internetten bakmayın. Ona bakacak olsaydım aman bebeğimde neler neler varmış meğerse diyecektim. Doktora söyledim bu durumu, gayet normal bir süreç dedi. Daracık yerden çıkıp geldiler haliyle vücutları bu ortama ayak uydurmak için bir çok garip hakeket yapabilirler, gözlemlemekte fayda var ancak bunlar olağan süreçler demişti.