Berill006 Vanilya şimdi baktım da güzel bir şeye benziyor aslında düşmez gibi de. Ama bebek bu akıl ermiyor tabi. Bugün 2 sn içinde parmağını Bi yere kıstırdı mesela. Atıverir kendini bundan da sıkılırsa falan.
Uris Vanilya bence alın derim biz 2 aydır kullaniyoruz kurtaricim oldu diyebilirim. Emniyet kemerini henüz çıkaramadım korkuyorum 13 ayligiz ama çok çok kullanışlı
Vanilya Uris Ayy cevabınız için çok teşekkür ediyorum alıcam. Zaten almak için valla can atıyorum. Teşekkür ederim. Benim dediğimden mi aldınız? Yoksa önerilere açığım
Canangun Berill006 ayy bnm oğlumda Şaka gibi 1 Nisan’da yaşına girecek . Napcam ne alcam bilmiyorum walla
Berill006 Canangun gülerek, sağlıkla yaşasınlar inşallah🙂. Valla bi de bu sıkıntı oldu. Düşünüyorum düşünüyorum yok yani
Uris Vanilya biz fisher price tan aldık ilk adım arabası diye geçiyor, bı bakın isterseniz. Rica ederiz güzel yaşlara 🥰🙏
Nurell Berill006 1 yaş ebeveyn kontrollü bisiklet 👍bizde ki pandali olan çok çok memnunuz 2 yaş scooter 👍
Uris Vanilya ilk arabam evet ama elle de ittiriliyor arkadan almışken oylesinden alın zaten. Fisher price smile 4ü bir arada ismi canım 🌸
Hazalinannesi42 Berill006 Bizimki cok seviyor ya bide ben ortaliga koymadim odasinda duruyor arada veriyorum eline 😊