kuslokumuuu bu da güzel Bi fikir 🙂. Ama ben hevesten herşeyi şimdiden hazır ettim sayılır. Fazla büyük bir şey yapmayacağım aile arası olacak malum pandemi. 😔 Ama doğdu doğalı hiç bir şeyini yapamadım doğumda annemler farklı şehirde gelmediler, 2 ay torunlarını göremediler falan. En azından buna gelebilsinler istiyorum. Tabi o zamana kadar kötü olmazsa.