Kucakta sallamak, ayakta sallamak, memede uyutmak bunlar anneye zor ve hiç geçmeyecekmiş gibi gelebilir. Ama unutmayın ki onların güvenli bağlanmaya kendilerini sizinle iyi hissetmeye sizle temas kurmaya ihtiyaçları var. Hem bu şekilde uykuya geçmeleri onlar için çok daha iyi. Çocuklarınızı kendi uyusun diye eğitim vermeye çalışmayın. Onlarla kurabildiginiz kadar temas kurun. Bu dünyaya onlar gelmek istemedi. Siz getirdiniz. Ve bütün benliğinizle yanında olduğunuzu hissettirmelisiniz. Siz hiç 20 yaşında olupta hâlâ ayakta sallanarak uyuyan birini gördünüz mü? Bir gün sizden bağı zaten kopacak. Çocuklarınızı sevmeniz gereken zamanda itiyor, hayata atılması için itmeniz gereken zamanda sevip bağriniza basmaya çalışıyorsunuz. Her hücrenizle her dakika onun istediği sürece yanında olun. İcgudulerinizi dinleyin. Onların sadece temasa ilgiye sevgiye ihtiyaçları var. Yani sadece size.