Hazalperi Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık oldu bugüne kadar reflü yatağında yatırdım dizimde hafif sallayarak kolayca uuuyor ama artık sığmıyor salonda beşik koyacak yer yok Ayağım da sallayarak uyutmak istemiyorum nasıl birşey önerirsiniz
Vanilya Hazalperi Kucakta veya ayakta sallayarak canım 11 aylık oldu bittim valla. Keşke önceden başka bir yola alıştırsaymışım
basaktpe12 Hazalperi 3aya kadar reflü ondan sonra ana kucağı ve otomatik beşikte kendi uyudu 6.Aydan sonra kendi uyumamaya başladı kucağımda sallayarak uyuttum
Xyz1234 Hazalperi aynen bizimki de öyle ama yatakla kolay oluyor onun vücudu da daha rahat ediyor o yüzden devam ediyom 😂
basaktpe12 Hazalperi evet 9aydan sonra zor hele suan 1yasında çok zor ama ayakta da sallayınca hemen dalıyor uykuya bu aralar ayağımda sallıyorum
Morfrenk Allah ne verdiyse valla bir gün ayak bir gün kucak bir gün beşiğinde bir gün arabasında hiç birine tam olarak bağlanamadı oda şoklarda hshdhsjsjjd
Bimelekannesi Hazalperi memede,beşikte,hamak beşikte,ayakta,salıncakta her telden çalıyoruz. Tek birine alışıp bağımlı olmasından ve onun yokluğunda herhangi bir yerde çaresiz kalmaktan korktuğum için hepsinde deniyorum şansımı ara ara
MotherQueen Hazalperi yanımda yatıyor. Hafif yastıkla sallıyorum uyumaya yakın memeye alıyorum uyuyor
ADT Hazalperi ayakta da rağzıyım 14 ay bitti haşa kucağımda sallanıyor kol bel sırt pert ama asla kabul etmiyor ayakta uyumayı
Zelissssss 6 aya kadar ayakta salladım hiç düzen için uğraşmadım. 6dan sonra beşiğine koyup dandini açtım beşiği salladım kendi uyudu şimdi 8 aylık beşğğe koyar koymaz uyuyor hemen arkasını dönüyor
Hazalperi Zelissssss beşiği var kızımın yatak odasında ama ben salon da uyutmak için gündüz birşey arıyorum