Kubissstt süt 60 geliyorsa sağımla, bebek bunun 2-3 katını ağzıyla rahat çeker. Ama siz 60ın üstüne “doysun” diye 120 de mama verirseniz, doyan çocuk neden emsin?Zaten karnı doymuş,memeyle ne işi olacak? Bir de öyle düşünün. kiloya göre veriliyordur umarım maması.Şunu açıkça söyleyeyim, böyle forumlarla filan fikir alabilirsiniz ancak tam çözüme ulaşmak küçük bir ihtimal. Biberon emzik var mı? Bebek kaç kilo doğdu,ne kadar ödem verdi,bunu ne kadar sürede topladı,annenin durumu (fiziksel + ruhsal) nedir,eş desteği var mı ve bilgili mi… emzirme danışmanlığı almak bir çok kişinin sandığı gibi “bugün şöyle emzir böyle yap” şeklinde değildir. Gram gram çişli bez tarttım ben 3 ay. Her emmesini emmemesini, her fincandan içtiğini ,kusmasını,uyuma ve uyanıklık sürelerini not ettim.ilkokulda ödev yapar gibi takip ettik.
ayrıca ilk oğlumda dil bağı da varmış ve bunu 2,5 ay farkeden doktor yoktu üstelik baktırmıştım da.Bende de tazyik oluşmuştu ve bilmiyordum 🤷🏻♀️ Normal hastanedeki ebeler 3-5 dk ilgilenebiliyordu ancak teorik bilgi.Ne zaman evime geldi 2-3 saat bebeğimin uyuması uyanması,emzirmeye çalışmalarım yani o ev haliyle gördü o zaman bizim iş nedir nasıl olacak bir yol çizildi.