Kubisssttm doğum yaptığım da sütüm çok az geliyordu ve hastanede mama verdiler kullanmamız için 3 4 gün kullandık sonrasında bıraktım. Emzirmediğim için sarılığı artmıştı. Bende sütüm gelene kadar hem sağdım hem oğluma emzirdim 1 hafta sonra sütüm geldi mamayı bıraktık. Ama bu süreçte yardımcı besinler de yedim. Kuru dut(kaynatıp suyunu içtim) boza bol tarçınlı. Dereotu salatası ve yemeklerde hep kullandım. Kayısı ve kayısı hoşafı. Ve her sabah kahvaltısında tahin pekmez ve helva tükettim. Veeee en önemlisi moralini hep yüksek tut sinirden stresten uzak olmalısın çok etkisi oluyor gerçekten..Tavsiyelerim bu kadar 😍😍😍