Bestlak damlayi kullaniyorum çok iyi süt arttıryo kesinlikle alın ,1 ay 25 günlük benim bebegimde gündüz sürekli emiyo bazen hic uyumuyo süt kalmiyor artk ve damlamda bitmiş oluyor ,ozmn mama vermek zorunda kaliyorum ,ama bu damla.olunca mama vermek zorunda kalmiyorum, damlam.bitince o kullandgm damla yine bir 4 gun falan devam edyo etkisi ,sonra etkisi gecince mama vermek.zorunda kaliyorum