Öncelikle çok geçmiş olsun 1 ay önce biz de ailecek bu uyuz salgınına yakalansın ve sadece bebeğimin banyo lifini atmadım ve havlusunu ütülemeyi unuttum diye tüm aile yeniden tedavi gördük. Çok zor çok. İlerlemeden hemen tedavi olun derim ilerleyince bebeklerde çok fazla yara çıkıyor ve mahvoluyor çocuklar uyumuyor falan. Umarım en kısa sürede atlatırsınız bazı kremler geçirmiyor metrin kwellada gibi karışımlar ve vilkinson pomad çok iyi geldi bizd