Arkadaşlar merhaba oğlumda yaklaşık 1haftadır kaşıntı vardı bizde alerji sandık sonra koltuk altında kızartılar oluştu bugün hemen doktora gittik uyuz gibi ama yinede tedavi edelim dedi karışım bi krem yazdı ben eşimde kullanacak başına gelen varmı ne zaman geçiyor neler yaptınız bu süreçte