YeldaKuzey ben e bebekten aldım bence çok rahat.Sürekli yıkama telaşesi oluyordu duşta yıkamak bence en zoru kayıcak düşücek diye aklım çıkıyor eşim yıkasa beni bekliyor ben yıkasam eşimi.Bazen küvetini dolduruyorum oyun oynuyoruz daha uzun kalıyoruz bazende hemen yıkamam gerekiyor.Mama sandalyesindede denedim ama sonrasında iş çıkıyor onu kurula taşı getir götür.Yer kaplayacak bişey değil banyoda duruyor sürekli