Birminnak_anne Ozcskrl Ozcskrl hesaplamalara göre bizim de bitmesine 15 gün var sanırım bittiğinde terapiye ihtiyacım olacak 😄
Ozcskrl Birminnak_anne yarılamış sayılırsınız. Ya kuvvet😀 yok yok derin bit oh cekince hepsi geçiyor canları sağolsun🌸🌸🌸
Birminnak_anne Katarsis evet 35 gün sürüyor diyorlar ancak her günü aynı zorlukta olmuyor sanırım biz 20. Gündeyiz şu son 3 gündür felaket durumda ondan öncesinde böyle değildik. Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
Katarsis Birminnak_anne boşuna değilmiş cennet annelerin ayakları altında olması anne olunca anlıyor insan
Sadommmmm Ozcskrl ya benim kızımda 3 ay 14 günlük bir anda çığlık atarak ağlıyor bide biberonu ilk zor alıyor bu ataktan kaynklımı çıldırcam ya
Birminnak_anne Sadommmmm olabilir https://hesapliyor.com/bebek-atak-haftasi-hesaplama/ bu siteden hesaplama yapabilirsiniz atağın kaçıncı gününde olduğunuzu ve kaç gün kaldığını yazıyor ama 40.hafta olarak girmeniz lazım doğum tarihini
Ozcskrl Sadommmmm isterseniz bir atak haftasını hesaplayın doğması gereken tarihe göre ama Bizde benzer seyler yasadık 4. Ay atagında