Bizde ugün 5.ayımıza girdik. Çok zorlu bir süreç allah yardımcınız olsun. Bizimki birde 4.ay 5 günlüken dişi çıktı şu an 2 dişi var. Sakinleştirmek çok zor oluyor kızlar. Ben salıncak satın aldım anca orda durdu. Eşimle sürekli elde salıyorduk. Belimiz kopuyordu özelikle gece bizde salıncakta son çare. Oyle salana salaana geçti 😂😂😂 birde hergece duş aldırıyorum. Doğdugundan berı uykuya gırerken cok rahatlatıcı oluyor. Dus suresını bıraz uzatın