nilimmm molfix izotonik olanı ben hiç sevmedim eşim bir kere yanlışlıkla almış hem parfümlü hem pişik yaptı çok küçükken uni baby yenidoğan kullandım sonra içeriği değişti Prima pure geçtim sonra Hipp %99 su olan mavi paketi kullanıyorum fiyatları uyugun değil ama başkalar maalesef pişik yapıyor bebeğim beyaz tenli ve hassas ondandır belki