curly_mom vicco aldık bizde ilk ama pek kullanamadan ayağı büyüdü yazık oldu ayakkabıya 💚 yepyeni duruyor.tabanı çok güzel hafızalı sanırım, yine de bizimki çok rahat edemedi gibi geldi. LCW’dan aldım denemelik çok memnun kaldım oğlum rahatça hareket ediyo koşuyor resmen.