curly_mom biz de ilk vicco aldık ama ayağından çıkıyor diye sonra tonton club diye bir marka aldık, o daha pahalı aslında karşıyakada ihsan bebe diye bir yerden ama heryerde varmıdır bilemedim bu marka şimdi çok rahat hiç çıkmıyor, deri ortopedik bilek cırtlı, yanda açık yerleri var, ayakkabı çok önrmli ama adım atmaya yeni başlayacak ayağını yere güzel basması lazım, bir de hiç çıkarmıyoruz uyku dışında. Kıyafet onlarca alınıyor ama aykkabı 1 tane ondan neyde rahat edecekse onu alın, güzellik renk ikinci planda olmalı