Bildigim anne sütü ile alıyosa kiloyu normal ama mama ise fazla diyorlardı 4.ayda sadece anne sütü ile 6. 5 idik. 3310 doğdu kızım fazla ya da eksk diyen olmadı netten boy kilo persentiline bakın orda üst seviye alt seviye vs var hesaplayın fazla ya da değil görmüş olursunuz