Miyauw öncelikle mesajimda “bebeginiz hasta” gibi bir ibarede bulunmadim. Bunu diyecek kadar cahil biri degilim zaten. Ama hizli kilo aliminin hastalik habercisi olabilecegi ihtimalinden dolayi muayene ettirme onerisinde bulundum ki olmasi gerekende budur. Bu anne, bebegim zayif deseydi herkes ah vah yapip mama tavsiyesinde bulunurdu. nedense anneler zayifligi problem olarak kabul edip kiloyu iyi bir sey saniyor. Sorun yapmiyor. Sizde onlardansiniz. Halbuki kilonun az olmasi ne kadar sorunsa ve mudahale gerektiriyorsa, fazla kiloda bir o kadar sorundur. .“4 aylik brbegi obezite ettiniz” diyerek yine soylemedigim bir ifade ile beni suclamissiniz. Onu da duzelteyim. Obezit zaten bu sekilde baslar. Ve onlem alinmazsa kotu sonuclar dogurur. Siz annenin icini rahatlatarak ona iyi bir sey yaptiginizi mi saniyorsunuz. Onun icini rahatlatan sey birakinda test sonuclari olsun. Kimsenin vebaline bu kadar kolay girmeyin. 7 kilo 4 kilo dogan bebek icin normal olabilir ama 2 kusur dogan bebek icin fazla. Annesi zaten cok da istahli olmadigini da belirtmis. Ayrica bir noktaya daha deginmek isterim “dis cikarinca, yururken vs. O kilolar gidecek” demissiniz. Mevzu kilo vermesinden ziyade suan neden o kadar kilo aldigi…