Bununannesi her zaman sakin olamaliyiz bazen olamiyoruz kabul ediyorum ama bizi tam olarak anlamıyorlar bunun bilincinde olursak ona göre yaklaşımda bulunuruz annesi 🧚♂️
Burda sus demenizden oturu anlatmak istediğiniz sey aslında a desem ağlıyor mu ?
Yaklaşımınız daha sakin ve sevgi dolu olursa aglamicaktir bi sure unutturmak lazım belli ki bağırmaktan azarlanmaktan korkan narin bi bebeginiz var gerçi hangi bebek narin ve kırılgan deil ki daha çok sevgi oyun ve bol bol gülümseme ile asabileceginizi düşünüyorum 🧚♂️ 🧚♂️