Bununannesi haklısın tabi ki ama önce bugünlerin geçeceğini unutmaman gerek. Mesela kızıyor musun, sinirleniyor musun geç başka odaya sakinleş yada bi uğraş bul. Ben sinirlendiğimde mutfağa gidiyorum mesela geri dönerken de kızım için su alıyorum. O suyunu içerken benim sinirim geçmiş oluyor. Benim kızım da korkuyor genelde. Korkacağını anladığım zaman alıyorum kucağıma. Yada oyun falan oynatmaya çalışıyorum. Yapmaması gereken bişey hayır, cıs olursun falan diye ya parmak sallıyorum yada kafa. Bazen ben parmak sallarken oda parmağını bana uzatıyor mesela yaptığı şeyi de öylece bırakıyor.