Çevremde iki bebek var sma verilen ayda iki kilo gibi kilo almış kilo aldıran mama sma , fakat probiyotik yok diye okumuştum içinde bağırsak çalışması için . Ben aptamil prosyneo kullanıyorum. Gazlı ve kabız bebeklere sindirim sistemini düzenleyici , ve bağışıklığı güçlendirmek ve alerjik bebekler için özel bir mama , bir ay olmadı daha kullanmaya başlayalı ama kilo aldırıyor gibi, bakalım ay sonunda doktor kontrolümüz kronolojik dört buçuk , düzeltilmiş bir buçuk aylık , iki hafta önce ben kiloydu , benim sütüm yok gibiydi zaten , yinede devam ettim emzirmeye , son bir haftadır memede öğürdüğü için iki gündür vermiyorum , ama sütüm de yok