ecemcoskun ne demek canım, doktorlar iyiler hoşlar eksikliklerini göstermesin allah ama bazen ezbere aynı şeyi söyleyip duruyorlar , her bebeğin sıkıntısı aynı olmayabiliyor senin bebeğinde oldugu gibi. Senin bebeğin sadece emmeyi değil biberonu da reddediyor yani burada sorun anne sütü değil ki direk mama ver densin. Ben aynı durumu yaşadım ne memeden ne biberondan içmek istemedi çok uzun aylar boyunca, sağarak besledim gündüzleri , dediğin gibi kurumuz balık gölde şarkısını söyleye söyleye besliyorduk iki kişi birden, maalesef bazı bebeklerde bazı fonemler böyle olabiliyormuş, memeni sık sık sağ da sütün gitmesin bari, buarada benimki 13 aylık 7 aylıktan beri emmeyi tamamen bıraktı ben hala kendi sütümü sağarak besliyorum ama günde 150 cc de formül süt desteği vermem gerekiyor azaldı çünkü sütüm artık. İlk başta manayı hiç kabul etmemişti, kendi sütüme her öğüne önce 30cc ilk bir hafta sonra 60cc ekleye ekleye mama miktarını arttırarak tadına alıştırdım. Çünkü sütüm var ama sağarak verdiğim için nekadar yeteceği belli değil formül süte de alışsın gerekirse diye. Hipp organik combiotic kullandık bulamama kadar ama şimdi golden goat a geçtim. Onu alıştırmaya çalışıyorum aynı yöntemle, alerjik bebek benimki de o yüzden hazmı daha kolay olur diye. Buarada en büyük pişmanlığım emzirme danışmanına gitmemek oldu , çünkü sütüm vardı ama emmek istemiyordu ben de sağıp sapıp verdim ama çok çok zor birsey hata etmişim. Tavsiyem elanur Vardar var emzirme danışmanı, erdiremediği çocuk yokmuş sonradan duydum iş işten geçmişti. Ona bir danış istersen, şimdiki alım olsa ah ah 😞. İnstagramı var bak istersen yol gösterir belki 🙏🏻 https://instagram.com/emzirmedanismanim?igshid=1gfylpprrjhqz