rike-nile-aro Fatmayuvali47 mongol lekesi olabilir. Doğum lekesi benim bebeğimdede var. Doktor 2 yaşına kadar geçer geçmezse 18 yaşına kadar geçer. Veya kalıcı olabileceğini söylemişti.
Prens0205 Fatmayuvali47 mongol lekesi diye geçiyor korkulacak bir durum değil benim kardeşimde de var oğlumda da var
Cihan Fatmayuvali47 ona mol lekesi deniyor büyüdükçe kayboluyormuş ben yurtdışındayım doktor genelde Türk ve Asya kökenli bebeklerde karşılaşıyoruz ama ilerde geçecek korkulacak bir şey değil dedi oğlum şu an 2 yaşında ve çok az görünüyor