Fatmayuvali47 Kızlar Merhaba! 2 Aylık Kızım Var İki Kalçasında da morluk var acaba ne o bilginiz var mı yada bu durumda olanlar
Mom042 Fatmayuvali47 evet benim kizlarimlaridmada var popo ustu ve sirtlarinda doktor esmer olucak demisti zamanka kayboldu ama esmer iki kuzumda
Limonlusu Fatmayuvali47 büyükler türbe gezidysen olur der ama o normal bir durum 3 yaşa kadar kaybolur 😊 mongol lekesi olarak geçer orta Asya kökenli bebeklerde sık rastlanır 😊
Tugcesilam Mom042 babası beyax bende esmerşm yani bugday tenli şuan kızım beyaz gşbş henüz 3 ay 18 günlğk bakalm bana benzicrkmi kızımın kalcasındada vardı morluk bakım duruyormu akşam yıkayınca
Fatmayuvali47 Limonlusu Evet Annem Bana Dedi Önünde Kalçana Dokunmusun ondan olmuş dedi de ne alaka ama 😂
Limonlusu Fatmayuvali47 alakası yok bence 😂 ama bende çok türbe gezdim 😊 Türk soyuna ait bir leke kendiliğinden kaybolur 😊 zararsız
Gizemaden Fatmayuvali47 bizde 2,5 aylığız bizdede var doktoru zamanla kaybolur dedi teni çok beyaz sonradan esmer olur mu bilemedim 😂
Tugcesilam Fatmayuvali47 bnm kızımdada vardı oekte umursamadım dur bu skşam yıkayınca bakşm duruyormu 😂😂😂😂 bu arada 3 ay 18 gğnlğk
Mom042 Tugcesilam esmee derken benim kizim bembeyaz bir teni var ama saci kasi kirpikleei cok cok siyah bir cocuk kucugumdede var mongol lekesi deniliyor oyle esmer degil kuzum
Tugcesilam Mom042 yok valla bnmkinşn sacıda kaşıda sarı 😂😂😂😂 gecer herhalde dur bi bu skşam yıkarken bakim duruyormu
Zeytin_cekirdegi Fatmayuvali47 bnm oğlmdada vardı canm geçti doktora gösterdim plabilir bunlar dedi.için rahat etsin istersen doktoruna sor