Gokceylul Furug mükemmel bir ton sana da çok yakışmış Furug çok güldüm loreal kızı😅😅 bende çok kullanırdım bekarken. Ama benim gıcık kocam sevmiyor neymiş çok iddalıymış biliyoruz herhaldeeee 😂
Furug Gokceylul bizimki de aksine beni kendisi yonlendirdi dun gece sarap iciyoduk bir yandan bu bakip bakip kafasini tvye ceviriyor sanki eve baska kadin atmisim gibi utaniyorm diyo dhdjdhdjdndndndndn 😅🤣 cok yakistirdi sirf hatrina kullanacagim 🤣 tesekkur ederimmm bu arada
dancermom Furug kizil sacli idim suan kahve 😄 fakat kuaforde boyattim kafikoy de bir kuaforcum vardı baya iyi ilgilenmisti
Esrans Furug açıcı ile yapıldıysa evet turuncumsu olur evde kendi saçınıza uygulayınca öyle olmaz akınca akar hep doğrudur beyaz kıyafetler özellikle yazın mahvolur
Elya- Furug tekrar boyamazsan renk oturmaz su degdikce akar ama ne kadar sürede akar onu bilemiyorum neden içine sinmediki
lazannesi Furug aslında güzel duruyor biraz gözünüz alışmalı bide tenine daha koyu bi kızıl daha hoş olurdu bence
Furug lazannesi yarin gidip dibine cila isticem ya dibi acik oldu uclarndn memnunum aslnda bakalim :)
lazannesi https://imgyukle.com/i/NBUrst Benim kullandığım kızıl bu ilk zamanlar daha koyu oluyor yikadikca bu renk oluyor
Elya- Furug aynen gözün alismadigindan biraz zaman geçsin alışırsın 😄 ama içine sinmediyse bı kat daha boya istersen koyulassin
Furug Elya- biraz bekleyip kullu kahve yapicam ya sonra da cikolata kahveye donerim 😅 bakiyorm bakiyorm baskasi sanki esimin dedigi gibi ahshshshjs😃