busra2093 Furug bence kızıl yapma. Sürekli akıyo yattığın yastık havlun herşey batıyo. Battığı da bişey değil saçın hemen 15 günde akınca iğrenç bi renk alcak dışardan güzel görüniyo ama bulaşılacak birşey değil ben çok şükür bıraktım
Furug busra2093 Deletedmom_29 Ben dun boyattim yastigim falan hic batmadi ama kuaforde yaptirdim 😅 ozellikle baktim yastiga sabah..yikadim yikarkende hafif pembe akti
Busraapo Furug yaaa çok güzel bir renk kullandm da ama çok çabuk akıyor 20 günde bir boya istiyor bebekle zor geldi bana döndüm hemen
Furug Elya- canim sacimi kizil aciciyla acip boyadilar ama icime sinmedi pek akar mi ne kadr surede akar 🤭 ? Akarsa altindaki kendi rengim mi cikar tuuruncu mu olur ? Gozum kahveyi ariyorrrrr😅
Elya- Furug tekrar boyamazsan renk oturmaz su degdikce akar ama ne kadar sürede akar onu bilemiyorum neden içine sinmediki
Esrans Furug Kızılın her tonunu kullandım eğer evde yapacaksanız aşk Alevi çok güzel koleston bakım zor sürekli akar yenilemek gerek bunun yanı sıra başka renklere dönmes zor kırmızı , fuşya , bordo kuzular ve türevleri 10 sene kullandım yoruldum 😊
Furug Esrans zor mu yaaaaa ben simdiden pisman oldum sevmedim 😃🤣 1haftaya koyu kahve yaptiricam…akar mi acaba her gun yikasa. Alttaki kendi rengi mi gelir turuncu mu olur?kuaforde kirmizi aciciyla acip yaptilar
lazannesi Furug canım kendi rengi olmaz aksa da.. renk açılır turuncu tonlarında bayaa akittiktan sonra kahve olur arada biraz bakirlik kalır.. kuaförun yaptığı kızılı begenmediysen sen tonunu değiştir bence ben yıllardır son bahar kızılı kullanıyordum bu ay igoranin 9.98 ine boyadım böyle bi kızıl yok muhteşem ve diğerleri gibi akmıyor bi araştır istersen
Esrans Furug açıcı ile yapıldıysa evet turuncumsu olur evde kendi saçınıza uygulayınca öyle olmaz akınca akar hep doğrudur beyaz kıyafetler özellikle yazın mahvolur
Furug lazannesi küllu kumrallar kapatmaz mi peki nette küllüler kapatir yazmislar sabah hemen yikadim o cig kirmizilik akti sanki daha iyi durdu aslnda dipleri acik kaldi 😑 o sinir etti beni uclari koyu kizil gibi dur foto atayim😃
Gokceylul Furug mükemmel bir ton sana da çok yakışmış Furug çok güldüm loreal kızı😅😅 bende çok kullanırdım bekarken. Ama benim gıcık kocam sevmiyor neymiş çok iddalıymış biliyoruz herhaldeeee 😂
lazannesi Furug aslında güzel duruyor biraz gözünüz alışmalı bide tenine daha koyu bi kızıl daha hoş olurdu bence
Furug Soyle loreal kizi gibi de poz vereyim ahshshhshs…sanirim kaslarimida cok acti 😶bazen hos duruyor bazen aman tanrim diyorum dunden beri alisamadim
Deletedmom_29 Furug yaaa ben çok beğendim, ben de yaptircam 😄 teninize gitmiş gayet güzel durmuş. Ben de buğday tenliyim ama evde dura dura süt beyazı gibi bir sey oldum 🤦🏻♀️