Rzgr öncelikle detaylı anlattığınız için teşekkür ederim 🙏 😇 bugün ilk günümüzdü bizim. Hiç kaçırma yaşamadık. İlk saatler saat başı ben soruyordum ve geldi deyip gidip yapıyordu. Kakasını da yaptı korkmadı. Saatler geçtikçe kendisi anne çişim geldi demeye başladı yine yaklaşık saat başı. Bugünü kaçırma olmadan atlattık. Gece bez bağlamadım. Bakalım uyandırcam. Genelde bezi kuru kalkıyordu hep. Ama ben ilk günler bi sorayım diyorum geceleri çiş var mı diye. Baktım yapmıyor ya da kalkmıyor zorlamıcam duruma göre bakçam. Ama dediğiniz gibi uyanmadan iki saat öncesine dikkat edicem çünkü uyanır uyanmaz yapıcak muhtemelen çişini, sabah bezini değiştirirken yeni yapmış oluyor çünkü çişi beze. SiZin dediğiniz gibi uyanmadan iki saat önce kaldırırsam sabah kaçırma olmayabilir. Bakalım ilk gecemiz inşallah gündüz gibi geçiririz 😇