Kızlar merhaba 🙋♀️
Kızım 27aylık.
Dün banyodan önce dedik ki yarım saat bezsiz kalsın bakalım ne olacak🤔 olan şuydu 10kez gittik ama birinde tutturdu tuvalete yaptı neyse ki ilk çişini. Sonra bezi taktım yine tabi yatacaktık. Aklımda bezi bırakma gibi bi düşünme yoktu şuan. Tam havalar ısınınca başlayacaktım.
Neyse bu sabah bezini değiştirmemeye İnat etti ben de çıkaralım tuvalete yapalım mı dedim tamam dedi öyle çıkarttırdı bezi. Sonra da bir daha bezi taktırmadı😱 istemiyorum ben tuvalete yapçam diyor. Neyse ki elimde daha öncelerden aldığım alıştırma kilotları var ondan giydirdim.
Kahvaltıdan sonra tekrar WC gittik ve hem kakasını hem çişini yaptı. Bu saate kadar daha hiç kaçırma yaşamadık şükür Kİ 😅
Ama ben hazır değildim ya çok ani oldu bu😅
Napçam şimdi napmalıyım tecrübeli olanlar bana fikir verir misiniz?
Mesela kaç dk da bi tuvaleti hatırlatmalıyım?
Gece bezi takmalı mıyım? Takmazsam gece uyandıracak mıyım? Kaç saatte bir?
Çocuk kendi kendine bezini attı ben şok 😳 çok hazırlıksızım lütfen tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız???