Ohaezgi Zeyzey67 bugün bende aynı şeyi düşündüm bizde 35 günlüğüz bacaklarında lastik izi var ilk günden beri 2 numaraya geçmedim eşim 2 numara büyük gelir bu da büyük geliyor dedi ama benimde aklıma takılmadı değil🤷🏻♀️
Zeyzey67 Ohaezgi biz geçtik 2 numaraya büyük gelmedi ama sizinkini bilmem 2 numarası 3 le 6 kilo arası zatn bnmkide 4 küsür yani tam oluyor Rahat büyük değildi canm
acimavi Zeyzey67 ben bel kısmını çok sıkmıyorum, göbeğini kavrayacak kadar çekip bantlıyorum, sonra bacaklarından parmağımı takıp bollaştırıyorum, çok iz olmuyor
HilalGokalp Zeyzey67 sleepynin bedenleri küçük. Ben bunu Trendyol yorumlarda okunmuştum o yüzden doğumda 2 numaradan başladım ve 1 ay sonra 3 numaraya geçmiştim şuan 5 aylık 5 numaraya geçiyorum.