Kesinlikle başlarda memnunumdum ama şimdi hiç değilm sleepy den iz yapıyor sıkıyor kenarları tamam oğlusumun maşallahi var büyük aldık emin olun yine yapıyor 3 buçuk aylık 4+ kullanır mi denemeye aldık bezin izleri kenarları ve sızdırdı bu sabahta uyumadan önce degistrmstim değiştireceğim ne önerirsiniz