Durusu5 doğum yaptığımız gün doktorumuz göbek bağı için alkol bazlı bir spreyi almamızı söylemişti adını unuttum. Her gün onunla temizleyin demişti kordon düşene kadar da banyo yaptırmayın demişti. Bizde bu şekilde yaptık 1 haftada düştü. Böyle bir şey mi kullansanız acaba doktorunuza sorun bi isterseniz. Geç düşenlerde var sıkmayın canınızı 🌸