Kızlar merhabaa, bebeğim 18 günlük oldu göbek bağımız hala düşmedi, kurududa üstelik bir sıkıntı görünmüyor. Doktorumuz bu haftasonuda düşmezse hastaneye istedi kanda pıhtılaşmaya bakılacakmış. Altında bir sorun var diye cok korkuyorum. Aslında baya bakındım gec düşenler var. Bir problem oldumu acaba bebeklerinizde ? Bilgilendirirseniz cok sevinirim.