Svcnvebebegi öyle yapan annelere genel tavsiyem her emzirme sonrası kaşıkla mama vermeleri. Kaşıkla yemek bebek için eziyet ve aç olmazsa asla o eziyete katlanmaz.
bu söylediklerim hep aynı tasalarla kendini paralamış ama geçen 13 ayın ardından daha sakin yaşamaya odaklanmış bir annenin içinden geçenler☺️🌸 çok teşekkür ederim.