birfincantuzruhu benim anlatmaya çalıştığım da anne olarak hep bir vicdan muhasebesi yapıyoruz, hep kendimizde sorun olduğuna onu çözersek herşeyin iyi gideceğine inanıyoruz. Ancak inanın sütün doyurucu olması diye birşey yok. Katı diyet yaptığım dönem e sen yemezsen bebekte beslenemez, sütün doyurucu olmaz, kalitesi düşer laflarıyla o kadar çok karşılaştım ki. Çok doktora sordum, çok okudum, yabancı kaynakları taradım kendimi ikna edebilmek için. Hep sonuç aynı, anne sütü kalitesi diye birşey yok.
7 ay gaz sancısı çektik. Herkes, doktorumuz da dahil 3 aydan sonra azalır 4 ayda biter dediği için ne hastalıklar buldum internette araya araya ne kadar kendimi suçladım. 5,5 aylıkken başlayan 4 kez kalkmalarımız en son 8’i bulmuştu. Doktorun basının etini yedim aç olma ihtimali var mı diye.
alerji, reflü, makat çatlağı, gaz, kolik, ilk 4 aylık dönemde 10-11 saat uyumaması normaldi de 17 saatte cıldırmıstı derken 13 aylık olduk. Öğrendiğim tek şey o çocuk uyumayacaksa bahanesi çok çok fazla😁 kendimizi yıpratıp stres yapmak çok değil.