nurbanu29 benimki de emiyor hemde bazen yenidoğan gibi. Bazen çokk bunalıyorum kesmek istiyorum ama başaramıyorum. O bence çocuğun yapısı bazı çocuklar kendi kendine azaltıyor bizimki dediğim gibi büyüdükçe daha fazla emiyor 😀 Allah yardımcımız olsun her konuda, çocukları anlamak zor olabiliyor😊