nurbanu29 ilaç özel bildiğim kadarıyla ama yine de sorun tabi bilgi alın. 80₺ ye aldık yanlış hatırlamıyorsam. Yemek konusunda da hiç ısrarcı olmayın bazı dönemler iştahsız olabiliyorlar ve üsteledikçe daha fena oluyor. Benim oğlum kahvaltıda 1 yumurta yer yanında da sevdiği şeyleri veririm bazen 1-2 zeytin bazen küçük ekmekle bal yer. Öğlen sevdiği çeşit çorbadan biraz kıvamlı yaparım 1 kase yer akşamda bizimle birlikte sevdiği birşeyden köfte,et,makarna,pilav vs. Arada bazen meyve. Bu kadardır. Bana göre çok eksik bir beslenme ama gelişimi ve kilosunda bir sorun yok. Günü geldi bunlardan bile eksik yedi ama hiç zorlamadım