[silindi] Sineemmm Ya benim oğlumda 4 yaşar yasindaydi anne abim pogcami yiyo die bagirmisti 😂😂Bu kadar küçük olunca normal mi die dusundum
Sineemmm [silindi] normaldir bence artık onlarında bilinç altında biseyler oluşmaya başladı bunlarında rüya görerek dile getiriyorlar 😅
Mom078 [silindi] Yok zile basıp geri girmişim 😁annem kıııııııızzzz napıyon sen diyene kadar hersey tıkırındaydı
Zeyzey2019_ [silindi] benim kızım.. Beni yanında sanıp birşeyler anlatıyor ve nasıl oluyorsa yanında olmadığımı anlayıp annee diye sesleniyor.
Vanilya [silindi] Benimde eşim konuşuyor Ya. Bağıra bağıra kavga ediyor. Ben soru soruyorum cevaplıyor birde Ya. Bir günde gece kalktı birden bana döndü. Zıpladım yerimden. Şimdi ben kızımla yatıyorum o salonda yatıyor ne yapayım korkuyorum valla
[silindi] Vanilya Bende olsam korkarım ya .Benim eşimde uyurken konuşuyor ama unutuyor.Gecen para nerede dedim benim bu konu hakkında bilgim yok teşekkür ederim dedi bana 😂😂😂
Annesirintugceuzun Ahahahha 😁 yaa sahraaa 😍 bence normaldir . Yayınlarda da konuşmadık ki bu durumu . 🤦🏻♀️
Zeyzey2019_ [silindi] sanmıyorum bilinçli olduğunu. Uyuyor oluyorlar çünkü. Ama çok tatlı halleri. Bugün gidemediği bir park vardı onu anlatıyordu rüyasında.
Vanilya [silindi] 😂😂😂😂Bunu bende sorayım valla kız iyi fikir oldu bana😂😂Valla cevaplıyorlar ya birde ilginç. Ben seni bir kadınla gördüm ona mı sesleniyorsun dedim bana dedi ki o kadın bana sesleniyor 😂😂patlattım bi tane.