[silindi] Bu normal mi ya bu yaşta uykusunda konuşan varmı ? Baya baya uykusunda kavga ediyor.Konusuyor.👀👀👀
Ebrua3- [silindi] Valla bende uykumda çok konuşurum bu normal mi peki acaba? 😒😂 arden 2 yaşında oda konuşuyor 😂 bir şeyler diyor da tam anlamıyorum
Mommysharkdoodoodoodoo [silindi] normal 😁 rüya görüyor. Benim oğlum da kediler gitti gitme kedi geel diye bağırıyor. Uyanınca anlatmaya çalışıyor rüyasını. 22 aylık 😁
EmineYilmaz [silindi] cimcimeye bak gün boyu yetmiyor bitiremiyor o tüketmesi gereken kelimeleri birde uykusunda devam ediyor 😂 üstte kalsın kzuum
Ceydakoruc [silindi] benim kız 14 aylık olucak 10 gün sonra o bile konuşuyor bağırıyor anniiii diyip çığlık falan atıyo dede cee falan yapıyo arada yemek yiyo ellerini ağzına götürüp çemliyo falan🙈😂
[silindi] Mommysharkdoodoodoodoo Ya 😂Bizimkide abi git die bağırıyor. Anne yikandim diyor ne görüyor acaba.
[silindi] Ebrua3- Ahha iyi bari ya 😂Az önce yine konuşmaya başladı.Bu kadar küçük yaşta ilk defa duydum 😂
[silindi] Ceydakoruc ya yerim normal demek ki .Şaşırdım ya önceden de sesi geliyordu bugün baya baya konuştu.😂
Cheddar [silindi] benimki elini ayağını vuruyo hın cın bın bişeyler söylüyor 😅 öflüyo falan normal bence 😂
Mommysharkdoodoodoodoo [silindi] 😁 işte günlük hayatta ne yapıyorlarsa onları tekrarlıyorlar bence ama bir keresinde benimki kaplan görmüştü onu da sanırım hayal gücü ya da kitaplardan etkilendi. Kaplaaaağğğnn kaaaaaç diye bağırıyordu 🤣
[silindi] Mommysharkdoodoodoodoo Ya yerim.Bizimki abileriyle oynadığını görüyor galiba abi gitti die bagiiryor sonra anne yikandim ben diyor.( Yıkanmayı hiç sevmez.) İçeri gidelim diyor da uyuyor 😂
elmalikurabiye [silindi] normal benim kizimda ozellikle gunduz ogrendigi seyleri gece tekrarliyor 😂😂 hav hav diyor mesela 😂
Sineemmm [silindi] benimkinde 4 yaşında uykusunda konuşuyor tartışıyor benden biseyler istiyor normal sanırım rüya görüyor 😅
[silindi] Sineemmm Ya benim oğlumda 4 yaşar yasindaydi anne abim pogcami yiyo die bagirmisti 😂😂Bu kadar küçük olunca normal mi die dusundum
Mom078 [silindi] Ben küçükken yataktan kalkıp karşı komşunun ziline basmışım 😁 sen dua et senin ki sadece konuşuyor