Mervemtlr1310 bizim doktorlar da inat gibi hiçbir şey vermedi, yaptırmadı konaklara. En sonuncular taa 2 yaşında geçti. 🤭
saçları uzadıkça yumuşayanlar derisinden ayrıla ayrıla. Bir zararı olmadı ama şu an tertemiz.
banyodan önce ve sonra benek yağı sürüp yumuşatmaya çalışıyordum. Fırça ile tarıyordum sonra da.