Sehergul Mervemtlr1310 alerjisi olan bebeğim var o yüzden çok zor konakdan kurtulduk mustelanin yağlı bir sumpuanini onerdi doktorumuz konak şampuanı değil bu arada aldık kullandik hemen bir kaç kez kullanmaya fayda gördü saç diplerinde özellikle çok vardı her gün bebe yağıyla yağlayıp ince tarakla geriye doğru hafifden temizledim sonra şampuanla yıkadım çok şükür kurtulduk bu arada kızım 4 ay 20 günlük
NidaLina131020 Mervemtlr1310 zeytinyaginin daha cok besledigini ve fazlalastirdigini duymustum. Ben bebeyagi surup yumusatip temizlemistim kafasinin arka kisminda vardi. Sonra önde oldu karbonatli su yapip denedim birde hicbir ise yaramadi tekrar bebeyagi surup yumusattim temizledim. En iyisi bu
Bebegimm1 MaviliMaviliMorCicek konak kendisi gecmez bende oyle saniyordum fakat bu doktorun paylasimini okuyana kadardı.kulagın arkasına kadar bulaşmıstı.simdi hindistan cevizi yagsini kullaniyorum gecmeye basladı
Arinim72 Mervemtlr1310 merhaba canım öncelikle benim kızımın da başında böyle bir sürü konak vardı resmen kafası hava almıyordu. Bebek yağı sürdüm her yerine 1 saat beklettim daha sonra konak tarağı ile taradim çokta güzel çıktı tek seferde geçti ve çıkmadı bir daha. 😍
Ertugrulhilal Mervemtlr1310 her banyodan önce 1 saat zeytinyagı sürüp beklıorm banyoda ovalıorum giyddirdikden sonrada konak taragıyla ters yöne tarıyorum bayagı azaltıo
Minikizinannesi21 Bizim doktorumuz badem yağı sürmemizi söyledi. Kaşlarında vardı yalnızca ve yumuşatarak döktü hepsini. Hem de besleyici bir yağ, aktardan vs alıp tatlı badem yağını bir pamuğa banyodan 2 saat önce sürerseniz eminim faydası olacaktır.
limonlukarpuzzz Mervemtlr1310 zeyrinyaği besler ilk bi kaç uygulamada geçer ama tekrarlar karbonat yakici bir şey ve bingildak kapanmamiş olduğu için hasar verebilir demişti doktorumuz banada mantikli gelmişti. Doktor tavsiyesi ile mustela konak şampuani kullandim ve 2. Uygulamada geçti hiç bir şeyle uğraşmaya gerek yok uygula bitsin
Sedatgkn Emirin_Annesi10 çok haklısınız çok teşekkür ederim bence de tekrar tekrar olacağına en azından çözüm olmuş olur ❤️❤️❤️❤️
Alparslan0101 Mervemtlr1310 zyag karbonat karıştrp sürdük yarım saat bir saat sonra gözlerine gitme mesine çok dikkat ederek yıkadık yarısından fazlası gitti
tuba27 Mervemtlr1310 sabahtan zeytinyağı sür ,akşama doğru banyosunu yaptırdıktan sonra ince başlı bi tarakla ters yöne bastırmadan tara..annem o şekilde yaptı ve işe yaradı
Eylulum1 Mervemtlr1310 bebek yapı sürdüm temiz diş fırçasıyla taradım tertemiz olmuşsdu hiç çıkmadı yiğenimede önerdim oda yaptı kurtuldu çok beklemeyin sonra egzamaya ve mantara döner ihmale gelmez
Oyku123 Mervemtlr1310 yıkamadan yarım saat once pamukla zeytinyagini yedirdim konak olan yerlere yikayıp şu sımsıkı taraklar oluyoya bit taragı diye geciyor sarı onlarla geriye dogru cok bastirmadan taradim soyuldular tertemiz hicbisey kalmadı .
Ruzgarbeyza Mervemtlr1310 banyodon önce bebeğin taragaina zeytin yağı damlat ve saçını her yöne tara Bizimki bunu 3. Yapışta bitti tamamen
miroos Mervemtlr1310 ah ah ben neler cektim ondan neler o kadar çoktu ki anlatamam kulak arkasi kas sac.derisi hepsini yok ettim bir tek kafasi haric bir turlu ben kazıdım o yeniliyordu artik bende gittim saclari sifira vurdum cunku bir nevi de havasizliktan çıkıyor saclari sifira vurunca.yine kazidim ve bir daha asla cikmadi
miroos Mervemtlr1310 birde saclarina zentinyago sürüp hemen kazima bir iki saat bekle bolca.sur 2 saatin sonunda kazi oyle daha iyi sonuc alirsin
Ruzgarcan Mervemtlr1310 zeytinyağı besliyormus kullandım gecmedi banyodan yarım saat önce bebek yağı kullandım ikinci kez gecti