GoGirl Kuzeyemre aşı olanda asidan sonra olabiliyormus ama agir gecirmeyi engelliyormus 2 doz asidan sonra gecirenleri aciklamislardi
Kuzeyemre Saglikci kesinlikle doğru dışarda hiç değilse maskemiz var ama evlerde maske takılmadığı için bulaşma riski çok bende görüşmüyorum
GoGirl Kuzeyemre evet asi yetersizliginden sanirim antikor korudugu kdr korusun diyorlar ama belli ki oyle de olmuyor Allah sonumuzu hayir etsin
Kuzeyemre Saglikci biraz düşünüp yazıyorum kendime yalan söylememek için şaka bir yana sizin şartlarınızı düşününce rahatladım 🙏🏻
Aysegul_goktug Kuzeyemre benim halam korona oldu üstünden 1 ay geçmeden tekrar korona oldu eşinde çıktı onada test yaptılar pozitif çıktı ve birinciyi kolay atlatmıştı ikinci çok zor olmuştu bende 5 aylık hamileyken atlattım
Hazalce Misssslaydy ilk defa bu sayfayı inceledim siz iyotu nasıl kullanıyorsunuz başka kullandığınız ürün var mı bu sitede
Misssslaydy Hazalce bana bildirim gelmediği için msjını şimdi gördüm kısura bakmayın ben d3k2 bitamini kullanıyorum birde lipozomal c bitamini birde zeolit kullacağım hasan hüsnü eren dontor var you tube da videoları var mutlaka öneririm