Kuzeyemre ne yazık ki öyle. Gerçekten ben de bazen nefesimi tutar halde buluyorum kendimi. Eve gelince bebeğimi öpmeye korkuyorum. Birazcık boğazım ağrısa kendimden şüpheleniyorum. Takmıyor gibi görünsek de bu süreç sağlık çalışanlarını gerçekten yıprattı. Artık psikolojik olarak dalgaya vurmaya çalışıyorum, çünkü başka türlü panik atak krizleri geçirmemek elde değil. Virüsler sıcak ortamda artıyor diye ambulansta klima açtırmıyorum mesela. Yani diyeceğim o ki siz beslenmenize dikkat edin açık havada yürüyüş yapmaktan kaçınmayın evi bol bol havalandırıp serin tutun. Bizim ev 20-21 derece en fazla. Eşim de polis memuru o da riskli grupta ama çok şükür diyorum, geçirmedik. Öyle ya da böyle herkes geçirecek sanırım, umarım hafif atlatırız