EbruFurkan bizde 38 gunluguz.Oyle uykusuz ve yorgunum ki.Kizim uyumuyor tam uyudu diyorum aciyor gozlerini.Annem arada geliyordu yardima ama gidince cok zor oluyor.Esime versem 1 saat baksa uyusam diye ama adama guvenemiyorum oturdugu yerde uyuya kalan biri 🙈 gece yine agladim artik😥 sakinlestirmek icin ayakta bi oyana bi bu yana basim doner oldu uykusuzluktan cizgi cizgi goruyorum heryeri.Evet bu halleri cok guzel ama cok zor annelik.Ben arada mama takviyesi veriyorum ama yine beni istiyor orda uyuyor sakinlesiyor.Bir yandan guzel birsey ama işte.bu durumun gecmesini beklemekten baska caremiz yok gibi.InsAllah 40.cikinca duzelir herseyi❤bizde 37+5te dogdu minik kizim