EbruFurkan büyüğü 3 yaşında, küçüğü 3 aylık, aynı sizin gibi kırkına doğru değişti bi anda uyumamalar başladı oysaki ilk başlarda zorla uyandırıp emzirirdim.. kırkından sonra uyku problemi dahada arttı ağlama krizleri eklendi, 3 aylık uyku problemi devam ediyor malesef gündüzleri uykusu yok denecek kadar az ama ağlama krizleri günde bire düştü şükür