Mu-Mi Brcdgn canım emziriyorum özel çaylar içiyorum bazen olmadimi hiç olmuyo öyle olunca ac kaliyo bu sefer hem huysuz hemde kilo alımı çok düşük en azından günde 2 veya 3 defa veriyim
Mu-Mi cinara yemin ederim yeterki kabul etsin valla kaç lira olursa olsun hiç düşünmeden alırım teşekkür ederim tavsiyeniz için
Duygugenc16 Mu-Mi hayir zaten alerjik bir bebek normal mama yiyemiyor bizde ozel mama aldik 2 farklı marka ikisinide yemedi ve okadar pahaliki 175 TL bir tanesi çöpe gitti suan sagiyorum ve siringayla veriyorum zorla kendi sütümü
mnnakanne Mu-Mi geviyosa zor alır cnm yigenim de öyleydi sürekli ugraşıyoruz ama almıyo halada almada 11 aylık dişleri çıkacagı zmn daha cok gevmye başldı
Duygugenc16 Mu-Mi deneyin beğendiği mamaya çıkaralım dedi deneyinde zaten 1 2 ölçü yapıyorum kusuyor birdaha baska mama al yani hep böyle