Mu-Mi Kızlar bebeğim 4 aylik sütüm yetmiyo farkindayim mama vermek istiyorum fakat biberonu istemiyo emmiyo ağzında geveliyo nasıl alıştırırım ben bu çocuğu acaba?
Edaemralp Mu-Mi eğer emzik emiyorsa emdiği emziğin ucundan biberona alıp takabilirsin . Ben öyle alıştırmıştım 🌸
Duygugenc16 Mu-Mi ahh bebegim 3 bucuk aylik 3 aydır meme reddi var ne yaptıysam emmiyo bende sagip vereyim dedim biberon alışmadi evdeki biberonlari görseniz 5 tane çocuk büyütür aklınıza gelen bütün markaları aldim yinede almadi suan sagip siringayla yediriyorum 2 aydır bitik durumdayım gece gündüz okadar zorki keşke benimkide alissa
Eternity Mu-Mi Eds yöntemini deneyin. Beslenme sondasının bir ucu mama dolu biberona, diğer ucu meme ucunuza yapışıyor. Bebek mamayı çekerken göğüsünüzü emmiş ve stimule etmiş oluyor. Bu sayede sütünüz artmış olur, bebek memede ağlamaz, hem de mamayı içtiği için doymuş olur.
ozgurunannesi Mu-Mi Muhtemelen biberonu hiç kullanmadığı için kavrayamiyor.benim oğlumda 4 aylıkken biberon verdim mamayı beğenmedi sanmıştım meğer biberon başlığı büyük geldiği için kavrayamamış ağzının içinde sağa sola dönderip dururdu. Nuk anne göğüs ucu olan biberonu aldığım gün hemen kabul etti. Tavsiye ediyorum.
Mu-Mi cinara midesi bulaniyo direk yanı edeceğini bilsem alicam emmezse diye okadar para vermek istemiyorim
Brcdgn Duygugenc16 ne yazikki bizdev2. Ayından beri oyleyiz,4 aylik oldu enjektorle veriyorum ama yutmuyo zorla,o agliyo ben ağlıyorum her mamada,allah yardimcimiz olsun insallah gecer bu süreçler 🙏cok yipratici,surekli beslenme kaygısıyla geçiyor gun
Annekeki Avent ve lansinoh kullanmis biri olarak kesinlikle lansinoh al. Biberonu agzina verince arkadan hafif pit pit yap emme refleksini baslatsin🌸
Mu-Mi Eternity evet o da güzel ama yanı o da çok meşakkatli olur evde bi oğlum daha var birde öyle memeyi birakmazmi ağzına mama tadı gidiyo ya
Annekeki Mu-Mi avent harika diyodum sonra kizim sagdigim sutu veriyodum tiksindi ogurdu falan. Sonra lansinoh aldim Allahm dedim avent buram buram plastikmis cocuk hakli. Lansinoh anne memesi gibi yumusacik damak da hemen sekil aliyo.
Duygugenc16 Brcdgn evet ilk defa benimle ayni durumda olan biri gerçekten çok zor yeme saati gelcek diye icim yanıyor gerçekten
Brcdgn Mu-Mi yetmiyor demeyin bol bol emzirin,olumlu düşünmek cok etkili sut uretiminde,yinede insallah biberonada alışır, içiniz rahat eder,2 aydir bende uğraşıyorum, memeyi de mamayi da birakti,her fırsatta emzirin derim ben naçizane 😌
Mu-Mi Brcdgn canım emziriyorum özel çaylar içiyorum bazen olmadimi hiç olmuyo öyle olunca ac kaliyo bu sefer hem huysuz hemde kilo alımı çok düşük en azından günde 2 veya 3 defa veriyim
Mu-Mi cinara yemin ederim yeterki kabul etsin valla kaç lira olursa olsun hiç düşünmeden alırım teşekkür ederim tavsiyeniz için