Benimoykum Gonul_celen canım benim stokta 3-4 aylık sütüm var ama bende hastalandığım da bi kaç gün mama akıp verdiler beceremediler . Bebeğim 4 aylık 3-4 saatte bir 130-150 cc içiyor sütüm buzdolabının altında hep oluyor şükür hiç sütsüz kalmadı keşke her annenin böyle olsa hep dua ediyorum
Asafeymeninannesi Benimoykum aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum 12 gün boyunca direndim emmedi o süre zarfında Bi ihtimal emer diye şırıngayla verdim bana msn demedi 1-2 somurur bırakırdı. 13.gün biberona geçtim şimdi hiç emmio ve yavaştan sütümde kesilio. Arttırmak için ne yaptınız?
Benimoykum Asafeymeninannesi canım belliki kırkın çıkmadı hurma ye kuru incir sütün içine yulaf ezmesi koy steal tea çay var bi çok Bebek mağazasında ondan tüket ceviz badem fındık baklava tüket birde hastane tipi süt sağma makinası kirala sütünü artırır inşallah
Aysegulisaa54 Asafeymeninannesi benım oğlumda 2 ay hiç emmedi biberona alışmıştı ben bol bol helva be kompostu yedim bol su içtim göhüs ucuyla emzirmeye alıştırdım lansinoh biberon yavaş akışlı tavsiye ederim faydası var yavaş akıyor
gozdearas Dasdili Benimoykum ben de merak ettim ne kadarlık aralıklarla sağdığınızı. Benim de sütüm azaldı sağarak çoğaltmaya karar verdim 😔
Fundagururasel Aysegulisaa54 ne bileyim burda yazıyolar 120-150 arası çıkıyor diye bende ister istemez az mı diye düşünüyorum 😣
Fundagururasel Aysegulisaa54 bende gece yatmadan önce sağıyorum gece uyanıyo eğerki göğsümde süt birikmişse sertleşmişse emziriyorıö yoksa sağdıgımı ısıtıp veriyorum
Benimoykum Dasdili canım ilk iki ay aralıksız 2-3 saatte bir gece gündüz sağdım o zaman çok sütüm vardı stok yaptım şuan tam yetiyor artım yapamıyorum ama ihtiyacım olunca buzlukta çıkartıyorum şuan 4,5 aylık 6 saatte bir sağıyorum toplamda 200-220 çıkıyor