Benimoykum sadece sağımsa iyi ama ztn büyüdükçe içtikleri miktar artıyor ben eskiden 200 cokartıgöda 3 öğün diye seviniyordum suan 1,5 öğün oluyor yine de buzluga atmakta fayda var ama ben emzirme sağım biberon hepsi karışık ama sağıp sağıp buzluga da atıyorum çünkü geçen bir hastalandım ve mecbur ilaç kullandım baya stok var gibiydi 1 hafta da bitti 😬