Bsrm Doğdu, 5 günlükken sağlık ocağında ve hastanede rutin doğum kilosu kontrolü ve sarılık var mı yok mu bakıldı.
Sonra 30 günlükken boy kilo kontrol, aşı yapıldı.
Bu böyle 2. - 3. - 4. Ay boy kilo takibi, refleks ve aşılar şeklinde devam etti.
Şuan 4 ay 12 günlüğüz tam olarak.
Öyle 15 günde bir gelin filan demediler. Yaşına kadar her ay kontrolü var dediler.
Tetkikler şu ana kadar, doğumda işitme testi ve aşılar.
2 aylıkken kalça ve yüzeysel doku ultrasonu
4 aylıkken göz muayenesi (göz bu hafta bakılcak öyle tarih verdiler,lakin normal kontrol yapıldı)